زابل-حجت الاسلام سرحدی گفت: در شرایط فعلی امنیت داخلی و اقتدار بین المللی حاصل حضور و در صحنه بودن مردمی است که برای تداوم نظام اسلامی ایران تلاش کرده و شهید داده و در صحنه حضور داشته و دارند.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۰۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل،  نشست سیاسی و روشنگری با موضوع مشارکت حداکثری با حضور خواهران بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج فاطمیه شهرستان زابل برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدزاده سرحدی در این نشستبا اشاره به این مطلب که انتخابات فرصتی برای ساخت کشوری آباد است گفت: انتخابات رخداد بسیار مهم و استفاده از حق تعیین سرنوشت تک تک افراد جامعه است که می‌توان زمینه ساز کشوری آباد و پیشرفته باشد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با حضور، مشارکت و رای مردم استقرار یافته و در طول عمر چهل و دو ساله خود نیز با رای مردم حرکت کرده است.
 
وی ادامه داد: در شرایط فعلی امنیت داخلی و اقتدار بین المللی حاصل  حضور و در صحنه بودن مردمی است که برای تداوم نظام اسلامی ایران تلاش کرده و شهید داده و در صحنه حضور داشته و دارند.
 
این مسئول  با تأکید بر مشارکت حداکثری و پر شور مردم در انتخاب اصلح از بین نامزد‌های بعنوان مهمترین موضوع بوده که مردم در هر دوره این مهم را مد نظر قرار داده تا افراد جدید فرصت خدمت به مردم را داشته باشند و موجب توسعه و آبادانی کشور شود.
 
حجت الاسلام سرحدی بیان کرد: انتخابات به معنای تعیین سرنوشت کشور با رای مردم است که در انتخابات با مشارکت مردم مسیر چهار ساله پیش رو تعیین می‌شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در انتخابات بیان سوابق و برنامه افراد اهمیت بسیاری دارد و از بین نامزد‌ها بایستی فرد مؤمن توانمند، معتقد به جوانان، مردمی و معتقد به توانایی و توانمندی مردم روی کار بیاید.
ارسال نظرات