رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مهیا ساختن بستری برای حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در انتخابات، یک ضرورت است .
کد خبر: ۹۳۵۰۴۵۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

ضرورت مهیا ساختن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات پرشور در کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل، عصر امروز فرمانده انتظامی استان با حجت‌الاسلام کثیرلو، رئیس کل دادگستری اردبیل در محل دادگستری استان دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری استان در این دیدار با مطلوب ارزیابی نمودن وضعیت استان از حیث برقراری امنیت و وجود تعامل و هم‌افزایی بین مجموعه‌های قضایی و انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است و مسلما هرچه نیروی انتظامی از اقتدار بالایی برخوردار باشد به همان اندازه دستگاه قضایی در محقق ساختن اهداف خود موفق خواهد بود.

وی به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: مهیا ساختن بستری برای حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در انتخابات، یک ضرورت است و نیروی انتظامی باید در هماهنگی و همکاری کامل با مجموعه‌های قضایی و سایر نهادهای اجرایی و امنیتی، رسالت خطیر خود را جهت ایجاد امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات پرشور، به شکل کامل و مطلوبی ایفا نماید.

حجت‌الاسلام کثیرلو در تبیین اهمیت چگونگی برگزاری انتخابات سالم و پرشور در استان، حضور میدانی پلیس و مسؤولان در روز انتخابات در سطح شهرهای استان را از عوامل موثر در ایجاد احساس امنیت در بین مردم عنوان کرد. 

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به جرائم اولویت‌دار در استان، بر لزوم برخورد قاطع قانونی با متخلفان و مجرمین از جمله مقابله جدی با سرقت، مواد مخدر، نزاع‌های دسته جمعی و سایر جرائمی که احساس امنیت و آرامش را در جامعه خدشه‌دار می‌نماید تأکید کرد.

هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام کثیرلو به عنوان رئیس کل دادگستری استان، گزارشی از وضعیت عمومی استان را ارایه نمود.

گفتنی است؛ امروز در دیدارهای جداگانه، رئیس و دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و مدیران و مسؤولان سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان با حضور در دادگستری، ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام کثیرلو به عنوان رئیس کل دادگستری استان، گزارشی از اقدامات و عملکرد سازمان متبوع خویش را ارایه کردند.

ارسال نظرات