سیره تربیتی حضرت معصومه(س) در جامعه نهادینه شود/ انتخابات برای رأی اولی ها یک جشن تکلیف سیاسی است

سردار شاکرمی در نخستین گردهمایی رأی اولی های انتخابات در شهرستان ایلام با اشاره به دهه کرامت گفت:سبک زندگی فاطمه معصومه‌(س) یک سبک تربیتی است و بسیاری از بزرگان دینی تحت تاثیر این سبک قرار گرفته اند.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۹۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام،سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نخستین گردهمایی رأی اولی های انتخابات در سالن آمفی تئاتر فنی و حرفه ای ایلام با اشاره به دهه کرامت گفت: سبک زندگی فاطمه معصومه‌(س) یک سبک تربیتی است و بسیاری از بزرگان دینی تحت تاثیر این سبک قرار گرفته اند.

وی افزود : امام(ره) تحت تاثیر سبک فاطمه هستند. حاج قاسم تحت تاثیر سبک تربیتی حضرت معصومه(س) پرورش یافتند.تحت جاذبه های حضرت فاطمه معصومه(س) مرجعیت شیعه از نجف به قم کوچ کرد.

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد : دشمن در تلاش است نگاه جوانان را نسبت به آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تضعیف کند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان امروز آینده سازان کشور هستند و تاثیرات بسیاری در سرنوشت کشور خواهند داشت.

سردار شاکرمی افزود : شرکت ما در انتخابات به معنای آن است که به سرنوشت خود و کشور علاقه‌مندیم، هر چه این مشارکت پررنگ‌تر باشد، ضریب امنیت ملی بالاتر خواهد رفت.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (علیه السلام ) ادامه داد : تجمع امروز شما رأی اولی ها یادآور روزهای آغازین انقلاب است، انتخابات برای رأی اولی ها یک جشن تکلیف سیاسی برای ورود به انتخابات است و با شرکت در انتخابات، جامعه‌پذیری سیاسی شما عزیزان به منصه ظهور و بروز می‌رسد.

در پایان این گردهمایی از دانش آموزان مجامع علوی و فاطمی با اهداء لوح تجلیل بعمل آمد. 

ارسال نظرات