سردار شاکرمی در جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاه ها ی مقاومت شهرستان سیروان گفت : امروز انتخابات میدان دیگری است که اگر ما مراقب نباشیم کربلای دیگری به وجود ی آید.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۲۵
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، سردار شاکرمی در جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاه ها ی مقاومت شهرستان سیروان گفت : امروز انتخابات میدان دیگری است که اگر ما مراقب نباشیم کربلای دیگر به وجود ی آید.

وی گفت: این انتخابات به گفته مقام معطم رهبری (مدظله العالی ) لیله القدر است باید انتخابات را مهم بدانیم و همه در این مهم شرکت کنند.

سردار شاکرمی با اشاره به نگاه بصیرت افزای بنیان گذار انقلاب (ره) اظهار داشت: تاسی ما باید از امام شهدا (ره) و رزمندگان اسلام باشد و کار برای خدا انجام دهیم.

وی گفت: نقش بسیجیان خیلی مهم است ، حضور این قشر و دیگر مردم در انتخابات ارزشمند است.

وی بیان داشت: معیار مشارکت بالا است که عاشورا دیگر تکرار نشود.استکبار جهانی می خواهند امام ما را زمین گیر کنند تکلیف ما این است که برای حفظ اسلام هوشیار باشیم و امام مسلمین خود را یاری کنیم که عاشورای دیگری به وجود نیاید.

وی با اشاره به جریان سیل اخیر در سیروان گفت: تفکر جهادی خیلی در حل مشکلات مردم تاثیر داردکه تمام نهاد های انقلابی تمام تجهیزات خود را برای خدمات رسانی به مردم سیل زده این شهرستان روانه کردند و یک جان تازه به این شهرستان دادند.

وی گفت: تکلیف ما بیان واقعیت ها و نشان دادن واقعیت ها به مردم است  که وام دار خون شهیدان هستند و حضور مردم در انتخابات بسیار ضروری است.

ارسال نظرات