خبرهای داغ:
حضور حداکثری، اقتدار ملی/ تولیت حرم حضرت معصومه (س):
آیت‌الله «سعیدی» در پیامی به همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر قم گفت: شما دختران شهدا همه را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق و اینگونه از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنید.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۶۶
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله «سید محمد سعیدی» تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) در بخش‌هایی از پیامش به همایش سراسری تجلیل از دختران نخبه شاهد و ایثارگر که به مناسبت دهه کرامت در اداره کل بنیاد شهید قم برگزار شد، اظهار داشت: پیام حضرت معصومه (س) این است که در سنگر حجاب و عفاف و دفاع از دین و نشر معارف اهل بیت (ع) بمانید و زمینه ساز ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف باشید.

پیام افزوده است: حضرت معصومه (س) دختر شهیدی است از خاندان رسالت که پدر بزرگوارشان حضرت موسی بن جعفر (ع) به دست ظالمان زمان، چون هارون الرشید به شهادت رسیدند.

پیام حاکی است: ایشان الگویی از یک دختر مسلمان است، فرزند شهیدی که بعد از شهادت پدر رسالت سنگین خود را با حفظ عفاف و حجاب، رعایت احکام و الزامات شرعی به انجام رسانید؛ حرکت ایشان حرکتی پر خیر و برکت بود از برکت حضور ایشان امروز نشر معارف اهل بیت (ع) از این شهر به سایر نقاط را شاهدیم.

پیام با تاکید بر حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات برای دفاع از نظام اسلامی، عنوان کرده است: شما دختران شهدا در این راستا ضمن حضور در پای صندوق‌های رای تشویق به حضور نیز داشته باشید و اینگونه از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنید، زیرا خداوند فرمود: کسانی که برای ما جهاد کنند، ما هدایتشان می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات