خبرهای داغ:

نشست روشنگری با اصحاب رسانه هندیجان

نشست روشنگری با سخنرانی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان وباحضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه و دعوت از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با همکاری ارزشمندروابط عمومی وتبلیغات ناحیه وبسیج رسانه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۳۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و تاکید آحاد مردم با حضور حداکثری در انتخابات و تشکر از حضور خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان هندیجان اظهار داشت: در رویداد بسیار مهم و سرنوشت ساز در کشور قرار داریم و آن انتخابات ۱۴۰۰ است که با حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات، اصلح انتخاب خواهد شد.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار داشت: دشمنان اسلام از تمامی ابزار‌ها در حال فتنه انگیزی هستند، ولی مردم ایران با غیرت و ایمان همیشگی خود در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پای صندوق‌های رای می‌روند و حماسه بزرگ بوجود خواهند آورد.

وی افزود: طبق فرمایشات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی ایران حرم است و ما بایستی از این حرم دفاع کنیم، انشاله مردم در انتخابات حضوری ماندگار و انقلابی خواهند داشت.

وی با بیان اقدامات خبرنگاران در ایجاد شور حماسی انتخابات در میان مردم عنوان نمود: خبر نگاران و فعالان فضای مجازی به نوعی نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را دارند که در خواست می‌شود خبر نگاران و فعالان فضای مجازی ودیگر کسانی که دستی بر قلم دارند پای کار باشند و برای حضور مردمی در انتخابات تلاش‌های دوچندانی داشته باشند.

درادامه گزارش خبری، کنفرانس خبری با موضوع انتخابات بصورت پرسش و پاسخ از سوی فرمانده ناحیه سپاه و اصحاب رسانه شهرستان هندیجان انجام گرفت و در پایان فرمانده ناحیه سپاه و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه سپاه و روابط عمومی و تبلیغات ناحیه از حضور خوب و فعال خبر نگاران و فعالان فضای مجازی در نشست روشنگری و کنفرانس خبری تقدیر و تشکر نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها