خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: همانگونه که مردم به دنبال یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی هستند، ما با ایجاد طرح امام محله، مساجد تراز انقلاب اسلامی را به وجود می‌آوریم.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۴۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
 نماینده، ولی فقیه در خوزستان در آیین تجلیل از کانون‌های برتر استان گفت:: امام صادق (ع) در حدیثی برای شناخت انسان بزرگوار سه شاخصه عنوان کردند که این شاخصه‌ها شامل خوش اخلاقی، بردباری و فروکشیدن خشم است و رفتار‌های مومنان بر این سه خصلت تعیین می‌شوند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه هر مومنی باید این ویژگی‌ها را در خود پرورش دهد اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید این رفتار را سرلوحه کار خود قرار دهند، زیرا اعضای کانون‌ها نسبت به رفتار مدیران کانون حضوری فعال یا غیرفعال خواهند داشت.

وی با اعلام اینکه به دنبال ایجاد مساجد تراز اسلامی هستیم تصریح کرد: همانگونه که مردم به دنبال یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی هستند، ما با ایجاد طرح امام محله، مساجد تراز انقلاب اسلامی را به وجود آوریم، هیچ مشکلی وجود ندارد که با دستان فعالان مسجدی حل نشود.

حجت‌الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه امروز و در آستانه انتخابات تمام کفر و نفاق به رویارویی با اسلام ناب آمده است ابراز کرد: یکی از دلایلی که امروز برخی از مردم رای نمی‌دهند این است که نمایندگان در گذشته به وعده‌های خود عمل نکرده اند، قطعا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب شخص اصلح می‌تواند به روی کار آمدن دولت جوان انقلابی کمک کند، اما اگر این حضور حداکثری صورت نگیرد دشمن خوشحال شده و شخصی ناکارآمد روی کار خواهد آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها