خبرهای داغ:
 امام جمعه خرمشهر گفت : مردم با حضور حداکثری در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۷۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
 امام جمعه خرمشهر در همایش نهضت روشنگری در نیشکر میرزا کوچک خان انتخابات را تبلور اراده مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و خواستار مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود شد.
حجت الاسلام عادل پور انتخاب درست را ضامن حل مشکلات و یا به حداقل رساندن مشکلات دانست و تاکید کرد: حضور در انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است و مردم به فرد اصلح و متعهد رای خواهند داد.
او به دغدغه‌های معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره کرد و گفت: ملت فهیم ایران با وجود همه تنگنا‌های اقتصادی و فشار‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه، اما همواره به مشارکت فعال در انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی توجه داشته و به خوبی می‌دانند که تعیین مسیر حرکت کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از رهگذر انتخابات رقم می‌خورد.
کشت و صنعت میرزا کوچک خان یکی از واحد‌های هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در کیلومتر ۷۵ جاده اهواز خرمشهر قرار دارد.
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، نشست‌های هم اندیشی نهضت روشنگری با موضوع انتخابات در کشت و صنعت‌های هفتگانه توسعه نیشکر و شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود.
مشارکت حداکثری خانواده بزرگ توسعه نیشکر در انتخابات، حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق رای و لزوم همکاری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ۲۸ خردادماه، چارچوب نشست‌های هم اندیشی نهضت روشنگری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها