سردارشاکرمی :

رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های انقلاب هستند

همایش فرماندهان، پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس با حضور نماینده مردم ایلام در مجلس و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۱۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، سردار شاکرمی " فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (علیه السلام ) در همایش فرماندهان، پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس که با حضور نماینده مردم ایلام در مجلس در مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد گفت:دفاع مقدس سراسر عشق، ایثار و مجاهدت فرزندانی است که برای سربلندی این نظام و انقلاب در این مسیر گام برداشتند.

وی افزود : مجاهدت و ایثارگری رزمندگان و تبعیت از رهبری باعث شد تا انقلاب اسلامی با اقتدار در مقابل دنیای استکبار بماند و لرزه بر اندام دشمن بیاندازد.

سردار شاکرمی ادامه داد : امروز دشمنان به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامی مسیر خود را به خوبی شناخته و به سرعت در حال پیشرفت و پیشروی است.

وی تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی تلاش می‌کنند با ایجاد تفرقه‌، تخریب و هراس‌افکنی ،مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری را کاهش دهند.

بسطامی، نماینده مردم ایلام در مجلس نیز گفت: بدون اغراق هشت سال دفاع مقدس جزو طلایی‌ترین دوران کشور است که ما از این هشت سال به بعد هرچه انجام دهیم پایه و اساس آن دفاع مقدس است.

وی افزود : در ایامی که مردم ما بی دفاع‌ترین بودند و هیچ کس در دنیا کمکی به آن‌ها نمی‌کرد، مردانه ایستادند و با آن نفس مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) یک دوره هشت ساله را ایجاد کردند که نسل‌های آینده واقعا باید بیایند و از این ظرف تغذیه معنوی بشوند.

وی تاکید کرد :رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس  سرمایه‌های ما هستند.

ارسال نظرات