با شرکت کردن در انتخابات باعث پیروزی جبهه‌ی حق بشویم

فنوج-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان گفت: ، امروزه علت تمامی مشکلات معیشتی واقتصادی این است که برخی‌ها مکتب انقلاب را درک نکرده بودند و در انتخابات گذشته به افراد غیر انقلابی رای داده بودند.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۳۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، نشست روشنگری سیاسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان سراوان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج برگزار شد.

حجت الاسلام بامری  در این نشست گفت: همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) در برابر قدرت‌های خارجی از قبیل: آمریکا ایستادگی کرد وجبهه‌ی حق را در برابر جبهه‌ی باطل زنده کرد ماهم وظیفه داریم با شرکت کردن در انتخابات باعث پیروزی جبهه‌ی حق بشویم.

وی در ادامه افزود: امروزه نبرد‌هایی که در بیرون مرز‌ها و حتی مذاکراتی که وجود دارد نبرد حق علیه باطل می‌باشد، امروزه علت تمامی مشکلات معیشتی واقتصادی این است که برخی‌ها مکتب انقلاب را درک نکرده بودند و در انتخابات گذشته به افراد غیر انقلابی رای داده بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان ادامه داد: وظیفه‌ی ما سربازان و پاسداران انقلاب اسلامی این است تا مردم را راهنمایی کرده تا بتوانند با رای خود باعث سرافکندگی دشمن بشوند در انتخابات باید دقت بشود، چون در حال حاضر دشمن مارا نه در نبرد دیپلماتیک و نه در نبرد نظامی نتوانسته شکست بدهد وحال روی به نبرد سایبری آورده است و در فضای مجازی شروع به فعالیت نموده است.

وی در پایان افزود:انشاالله به حول قوه الهی با بصیرت افزایی بتوانیم در روز ۲۸ خردادماه حماسه ایی بزرگ خلق کنیم.
ارسال نظرات