مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام درگفتگو با بسیج:

کارگران صف اول انتخابات 28 خرداد

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: روز 28 خرداد تجلی همدلی جامعه کارگری در نمایش وحدت خویش بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۷۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹

ارسلان شهبازی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان ،اظهار کرد: 28 خردادماه روز تجلی همدلی در حضور گسترده در پای صندوق‌های رای است.

وی افزود: در تمامی 42 سال پس از انقلاب اسلامی، کارگران و کارفرمایان همواره در سنگر دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن حضوری باشکوه داشته‌اند و سنگر کار و تلاش در عرصه تولید ملی در تمامی این سال‌ها بدون وقفه و به همت بلند کارگران در جریان بوده است و در سخت‌ترین شرایط نیز یار و همراه نظام در مسیر تحقق اهداف عالیه کشور بوده‌اند.

مسؤل بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که اهمیت این دوره از انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: کارگران در روز جمعه در صف اول حضور در انتخابات خواهند بود و این شور انقلابی نشان از همراهی آنان با نظام و ارزش‌های آن همچون گذشته است.

سرگرد شهبازی تصریح کرد: بصیرت موجود در میان فعالان جامعه کارگری و کارفرمایان استان هرمزگان و آحاد این جامعه پر تلاش و با ایمان سبب خواهد شد تا روز جمعه شاهد خلق حماسه دیگری در کارنامه نظام و انقلاب اسلامی باشیم و لبیک دیگری به رهبر عزیزمان در تحقق فرامین‌شان در حفظ اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران خواهیم داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار