از برپایی ستاد انتخاباتی شهید سلیمانی تا امضای طومار شرکت در انتخابات در شهرستان سرخه

ستاد انتخاباتی سردار سلیمانی همراه با برنامه های متنوع ورزشی در روستای مومن آباد در سرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۹۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با نزدیک شدن به انتخابات 1400 ستاد انتخاباتی سردار قاسم سلیمانی به همت بسیجیان پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد افتتاح شد.

برپایی این ستاد با برنامه های متنوع و شاد ورزشی و وفرهنگی برای کودکان و نوجوانان همراه بود. همچنین خواهران بسیجی نسبت به امضای طومار حضور و مشارکت در انتخابات 1400 اقدام کردند.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده این پایگاه ضمن تبریک دهه پر لطف و مهربانی کرامت اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری و اهمیت حضور و مشارکت حداکثری بر پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح؛ همه ما باید گوش به فرمان ولی امر خویش باشیم و در این امر ملی مشارکت نماییم.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای در سرنوشت کشورشان مشارکت می‌کنند و ارکان نظام را با انتخاب خود می‌سازند، ادامه داد: مهمترین رکن انتخابات مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای است.

دشمن در تلاش است تا مانع حضور مردم برپای صندوق های رای شود؛ ولی ما با همه توان بر پای صندوق های رای حضور می یابیم و در صحنه پرشور انتخابات مشارکت و همه نقشه های دشمنان این نظام و انقلاب را نقش بر آب خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار