خبرهای داغ:

ملت ایران در انتخابات 1400 حماسه ای دیگر خواهند آفرید

مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: ملت ایران قطعاً در این انتخابات هم با تاسی از روحیه دینی و انقلابی حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۰۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ باتوجه به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم در سرنوشت خویش نشست بصیرتی و روشنگری درجمع گروه جهادی و اعضای صندوق قرض الحسنه خواهران پایگاه نرجس خاتون (س) روستای اروانه در شهرستان سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با محوریت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی در این جمع اظهار کرد: تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و در وهله بعدی زمینه سازی برای انتخاب اصلح، از جمله انتظارات مهم رهبر معظم انقلاب از ما بسیجیان در وضعیت فعلی است.

وی افزود: در شرایطی که دشمن با ابزارهای مختلف رسانه ای و فرهنگی و هنری به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات است، ما نباید بگذاریم که یأس و تردید در جامعه در این زمینه ایجاد شود.

مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مشارکت در انتخابات و دعوت همگان به شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است، گفت: هرکس در حد توان خود برای جلب مشارکت مردم جهت حضور در این صحنه ملی تلاش کند.

ابوالقاسمی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام دینی و انقلابی هستند بنابراین می‌خواهند ملت ایران را نسبت به گذشته پشیمان و به آینده ناامید سازند بنابراین باید هوشیاری خود را نسبت به فتنه انگیزی و اهداف شوم دشمنان حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول سال‌های گذشته با هدایت‌های ولایت فقیه همواره پیچ‌های تاریخی بزرگ و حساسی را با موفقیت گذرانده و در این انتخابات هم قطعاً ملت ایران با تاسی از روحیه دینی و انقلابی حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار