خبرهای داغ:

جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی در سرخه برگزار شد

همزمان با انتخابات 1400 ویژه برنامه جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی دختر و پسر در خانه حشمت اللشگر سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۱۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه کرامت و رسیدن به روزهای پایانی انتخابات 1400 ویژه برنامه جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی دختر و پسر به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه در خانه تاریخی حشمت اللشگر با استقبال پرشور دانش آموزان و با حضور سرگرد محمد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قدمی کارشناس مسائل سیاسی برگزار شد.

حسن فیض فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت مراسم جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی دختر و پسر در طی دو روز در خانه تاریخی حشمت الشکر سرخه برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم برنامه هایی همچون قرائت عهد نامه حضور در انتخابات، مولودی خوانی و بصیرت افزایی و پخش کلیپ سیاسی و دیگر برنامه ها اجرا شد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت ادامه داد: این برنامه ها با هدف بصیرت افزایی و ایجاد روشنگری در دانش آموزان و ترغیب آن ها به منظور مشارکت در سرنوشت خویش و حضور در صحنه انتخابات برگزار شد.

در ادامه حجت الاسلام قدمی کارشناس مسائل سیاسی در این جمع با پخش تصاویر، مقایسه انقلاب اسلامی ایران با قبل از انقلاب نشان داد و بر پیشرفت های ایران در زمینه های نظامی، علمی، نانو، تکنولوژی، فناوری و رتبه بندی ایران در منطقه و جهان تاکید کرد.

همچنین در بخشی از سخنان خود بر حضور جوانان در عرصه های مختلف و نقش آفرینی آنان پرداخته که می تواند زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشد.

گفتنی است این برنامه با تریبون آزاد همراه بود و دانش آموزان می توانستند مطالب و خواسته های خود را از رئیس جمهور آینده در پشت این تریبون مطرح کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها