حضور در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) گفت: ملت عزیز ایران با مشارکت خوب و خیره کننده در انتخابات 1400 امنیت کشور را تضمین خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۲۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نخستین حلقه صالحین پایگاه تازه تاسیس حضرت معصومه (س) در سرخه با موضوع انتخابات و بصیرت افزایی با سخنرانی اسیری فرمانده این پایگاه برگزار شد.

اسیری فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه همه ما موظف به حضور بر پای صندوق های رای و انتخاب اصلح هستیم اظهار کرد: انتخابات 1400 زمان بیعت و تجدید میثاق با ولایت، شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی است و ملت عزیز ایران با مشارکت خوب و خیره کننده، امنیت کشور را تضمین خواهد کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب از اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند و مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را به خشم آورده و لذا همه توان خود را برای دلسرد کردن مردم از انتخابات و شبهه انگیزی پای کار آورده‌اند.

 فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: ولی ما ملت غیور ایران و همه بسیجیان همیشه در صحنه با حضور در صحنه انتخابات و مشارکت در این امر ملی مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم کوبید.

اسیری تصریح کرد: اهمیت انتخابات به گونه‌ای است که رهبر انقلاب اسلامی خطاب به عموم مردم بیان کردند که انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند بنابراین با شرکت در انتخابات که متعلق به خود شما است، از خداوند برای رأی دادن به کسی که شایسته این مسئولیت است کمک بخواهید.

وی در خاتمه گفت: اقشار بسیج می‌توانند با حضور در بین مردم آنها را به خلق حماسه ۲۸ خرداد دعوت کنند چرا که حضور در انتخابات حق ملت ایران است که می‌توانند برای سرنوشت خود تصمیم گیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار