خبرهای داغ:

همه باید در صحنه انتخابات مشارکت کنیم

سرگروه حلقه شهید امرالله شهروی در لاسجرد گفت: ما باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم و با اطاعت از دستورات ایشان به پای صندوق های رای برویم.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۴۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نشست بصیرتی حلقه شهید امرالله شهروی پایگاه آمنه (س) در روستا لاسجرد در شهرستان سرخه با حضور زهرا شهروی سرگروه این حلقه صالحین با محوریت انتخابات، مشارکت و انتخاب اصلح در پایگاه حضرت آمنه (س) در روستای لاسجرد در شهرستان سرخه برگزار شد.

زهرا شهروی در جمع بسیجیان با بیان اینکه رای هریک از ما از بسیار مهم و در سرنوشت کشور عزیزمان ایران اثرگذار خواهد بود، اظهار کرد: این دوره انتخابات از ویژگی خاصی برخوردار بوده و در این راستا مقام معم رهبری درباره انتخابات فرمودند: «شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و واجب شرعی است.»

وی به اهمیت رویداد انتخابات و بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور حداکثری در این رویداد حساس پرداخت و اضافه کرد: ما باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم و دستورات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سرگروه حلقه شهید امرالله شهروی افزود: حضور در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان است، بنابراین با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اجازه نخواهیم داد آنهایی که با شهادت سردار سلیمانی دلشان پر از شعف شد، یک بار دیگر احساس شادی کنند.

شهروی تاکید کرد: همه ما ضمن حضور در صحنه انتخابات، باید تلاش کنیم تا هم نوعان خود را نیز به مشارکت در این امر ملی و انتخاب فرد اصلح ترغیب نماییم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار