سعیـــد زعفـــری
دادســــتان عـــــمومی و انـــــقلاب مرکز اســـتان اردبیل :
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با قرارگیری در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد ماه امنیت و آرامش کامل انتخاباتی در استان اردبیل برقرار است و دستگاه قضائی استان در این زمینه در آماده‌باش کامل قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۹۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

امنـــــیت و آرامــــش کامل انتــــخاباتی در اردبیل فراهـــــم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سیدعبدالله طباطبایی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در اردبیل اظهار داشت: با قرارگیری در آستانه انتخابات 28 خرداد ماه امنیت و آرامش کامل انتخاباتی در استان اردبیل برقرار است و دستگاه قضائی استان در این زمینه در آماده‌باش کامل قرار دارد.

وی بیان کرد: دفتر دادستانی اردبیل آماده دریافت گزارشات مردمی در ارتباط با هر گونه تخلفات و جرائم انتخاباتی بوده و بازپرسی‌های ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این ایام فعال بوده و در قالب گشت‌های سیار در سطح استان برای رسیدگی به تخلفات فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: وظیفه دستگاه‌ها و مدیران اجرایی در عرصه انتخابات، زمینه‌سازی لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت پرشور مردمی است که در این زمینه هم‌افزایی‌های لازم به عمل آمده و زیرساخت‌های مورد نیاز ایجاد شده است.

طباطبائی تصریح کرد: دستگاه قضائی اردبیل در کنار سایر دستگاه‌ها آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و منظم در سطح استان اردبیل با حضور گسترده مردمی است که هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام به صورت مستمر انجام یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل به نقش سازنده و تاثیرگذار رسانه‌ها در اطلاع رسانی و تبیین، تبلیغ و جلب مشارکت عمومی مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: امیدواریم رسانه‌ها همچون گذشته برگزارکنندگان انتخابات را یاری داده و به مردم در تعیین سرنوشت مملکت ایران اسلامی کمک کنند.

ارسال نظرات