خبرهای داغ:
همزمان با دهه کرامت مراسم جشن همراه با نشست روشنگری در پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برپا شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۶۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه پر مهر کرامت و برگزاری انتخابات 1400 ویژه برنامه نذر حضور و اجرای برنامه های متنوع در ستاد انتخابات سردار سلیمانی به همت بسیجیان پایگاه امام حسین (ع)، پایگاه حضرت رقیه (س) و پایگاه حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.

 این برنامه با نشست بصیرتی و روشنگری نیروهای راکد پایگاه، حلقه های صالحین پیشکسوت و میانسال با سخنرانی فاطمه پیوندی هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه و مولودی خوانی زهرا مهدوی نژاد، مداح اهل بیت (ع) همراه بود.

فاطمه پیوندی در جمع بسیجیان با اشاره به منویات مقام رهبری درباره انتخابات، اظهار کرد: به فرمایش ایشان؛ انتخابات یک روز برگزار می شود اما سال های سال در زندگی مردم تاثیر می گذارد و در این راستا به عنوان یک بسیجی حضور حداکثری در انتخابات را توصیه می کنم.

وی با تاکید بر ضرورت تمرکز بر امیدآفرینی، اضافه کرد: امید به آینده در پرتو مشارکت حداکثری برای انتخاب یک شخص اصلح باید مورد توجه باشد.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه عنوان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: «کسانی که در انتخابات شرکت می کنند، در واقع برای اقتدار کشورشان، برای حفظ کشورشان، برای امنیّت خودشان و آینده‌ و سرنوشت کشور دارند تلاش می کنند.»

پیوندی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات باعث یاس و ناامیدی  دشمنان خواهد شد و تیری بر قلب دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات باعث متزلزل شدن اهداف دشمن می‌شود؛ شرکت در انتخابات برای حفظ نظام بوده و باید همه مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی از اقتدا جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها