بسیجی ورزشکار گفت: رأى دادن حق هر يک از افراد جامعه و وظيفه شرعى آنان است و هر فردى با رأى اصلح خود در پيشرفت و تکامل کشورش نقش دارد
کد خبر: ۹۳۵۱۵۰۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با انتخابات 1400 و اهمیت مشارکت حضور حداکثری در این صحنه فرزانه ادهم بسیجی ورزشکار دفاع شخصی در شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اهمیت حضور همه اقشار جامعه در صحنه انتخابات اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: هدف دشمنان اين است که مردم در انتخابات حضور پيدا نکنند و همه امید مردم را به یاس بدل کنند.

وی افزود: ان شاءالله مردم مثل هميشه عکس خواسته دشمن عمل خواهند کرد. از اين جهت حضور حداکثرى در صحنه انتخابات براى کوبيدن مشتى محکم بر دهان دشمنان اهميت زيادى دارد.

بسیجی ورزشکار اضافه کرد: بانوان ورزشکار نیز در کنار سایر اقشار با احساس تکلیف نسبت به انقلاب امسال مشارکتی پرشورتر و آگاهانه تر در انتخابات دارند.

ادهم بیان داشت: بانوان ورزشکار ۴۲ سال گذشته همواره با احساس وظیفه همواره در صحنه‌های مختلف کشور به خصوص انتخابات مشارکت داشتند و امسال به لطف الهی و با شرکت گسترده مردم بار دیگر این حماسه ملی تکرار می‌شود.

وی با بیان اینکه من یک رای اولی هستم گفت: حس بسيارى خوبى دارم که در تعيين سرنوشت کشورم سهم دارم و مى توانم با رأى اصلح خود به پيشرفت کشورم کمک کنم.

بسیجی ورزشکار ادامه داد: چرا که رأى دادن حق هر يک از افراد جامعه و وظيفه شرعى آنان است و هر فردى با رأى اصلح خود در پيشرفت و تکامل کشورش نقش دارد.

ادهم در خاتمه گفت: ان شاءالله من هم فردا به همراه خانواده ام در این صحنه ملی و پرشور حضور خواهم یافت و با رای خویش سرنوشت ایرانم را رقم خواهم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها