خبرهای داغ:
عضو هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان قزوین:

۱۰صندوق سیار در شهرک های صنعتی برای اخذ رای فعال است

عضو هییت بازرسی ستاد انتخابات استان قزوین در استانداری اعلام کرد؛ ۱۰صندوق سیار برای اخذ رای در شهرک های صنعتی و صنایع و معادن فعال هستند.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۹۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

 

به گزارش خبر نگار بسیج، حمیدر ضا خانپور عضو هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین با اشاره به حضور کارگران و کارکنان صنایع و معادن گفت:نشست ها در شهرک ها و نواحی مختلف طرح و برنامه ها بررسی شد، در حال نظارت بر شهرستانهای مختلف و قزوین هستیم، مردم، کارگران و سرمایه گذاران واحد های صنعتی با بصیرت تمام در صحنه حضور یافتند که در تاریخ انقلابه مواره مردم و جامعه کارگر و صنعت پیشتاز حل بحرانها بوده اند.

وی تصریح کرد: کشور در مرحله حساسی قرار دارد همه در برابر هم مسئول و پاسخگو هستیم. با چهار خودرو ساز بزرگ برای سرمایه گذاری در قزوین صحبت شده است و اگر طرح با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود بیش از ۲۰هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد و یک تحرک خوبی در رفع معضل بیکاری ایجاد می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از ۱۰ صندوق سیار در شهرک های صنعتی و صنایع فعال هستند تا دسترسی کارگران صنایع و معادن به صندوق رای فراهم شود..مردم در همه شرایط با به کار گیری پشتوانه اعتقادبی و ایمانی خویش به حق سرنوشت خویش پایبند هستند و در گتم بعدی مسئولان نظام هستند که با عملگرایی و رفع معضلات و مشکلات زمینه آسایش و رفاه را فراهم کنند.

 

انتظار داریم در دولت آینده رییس جمهوری سرکار بیاید که حامی کارگران و صنعتگران و سرمایه گذاران تولید کننده باشد.در آینده نزدیک استان قزوین جز کسانی خواهد بود که مشکل بیکاری نخواهند داشت.

ما بتوانیم معضل نیروی متخصص را برای واحد های صنعتی نداشته باشیم اگر طرح مورد نظر شکل بگیرد بیش از ۲۰هزار نفر شاغل خواهند شد و اقتصاد مقاومای، دولت و مجلس با هماهنگی در کنار هم برای پیشرفت استان تلاش می کنند، صندوق سیار برای شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده تا افرادی که دسترسی ندارند بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.

حدود ۱۰ شعبه سیار در نواحی شهرک ها و صنعتی در اخذ رای کمک می کنند و هماهنگی هایی با فرماندار صورت گرفته تا بتوانیم دسترسی کارگران و نواحی دور افتاده را تسریع بخشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها