خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: باید بدانیم دست به دست دادن شیاطین برای اینکه مردم پای صندوق‌های رای نیایند ریشه در ترسشان از انتخاب اصلح دارد.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۹۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
حجت‌الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده، ولی فقیه در خوزستان دقایقی پیش ضمن حضور پای صندوق رای اظهار کرد: لحظه‌ای که می‌خواهید کار خیری انجام دهید، اما می‌بینید که از هر طرف مورد نهی قرار می‌گیرید بدانید که خیر و برکت است و انتخابات امروز نیز بدین گونه است.

موسوی‌فرد خطاب به مردم گفت: مردم عزیزم و امت اسلامی، ما سختی معیشت را متوجه می‌شویم و از جوانان بیکار باخبریم، اما باید بدانیم دست به دست دادن شیاطین برای اینکه مردم پای صندوق‌های رای نیایند ریشه در ترسشان از انتخاب اصلح دارد.

وی افزود: این انتخابات بسیار حساس است و باید همگی حضور پیدا کنیم.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: اگر می‌خواهیم ریشه فساد کاملا خشک و زمینه اشتغال در دولتی انقلابی فراهم شود باید انتخابی اصلح داشته باشیم.

وی افزود: به همین دلیل از امت اسلامی و به ویژه مردم خوزستان تقاضا دارم که این واجب الهی را در اول وقت انجام دهند.

موسوی‌فرد در رابطه با انتخابات شورای شهر بیان کرد: نگاه حزبی و قومی از بدترین آفت‌ها و آسیب‌ها است؛ اگر نگاهمان نسبت به رای شورا اینگونه باشد یقین بدانید که باز هم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی افزود: در این فرصت باقی مانده اگر بخواهیم شهرمان به حول و قوه الهی رشد کند و شاهد تحول باشیم انتخاب‌های مردم حتما باید با نگاه شایسته‌سالاری و کارآمدی رقم بخورد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها