نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي:

روز انتخابات، یوم القدر سیاسی جمهوری اسلامی است

زنجان-نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي گفت:روز انتخابات، یوم القدر سیاسی جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۲۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ مصطفی طاهری روز جمعه در ستاد انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز انتخابات، یوم القدر سیاسی جمهوری اسلامی است.
 
روز انتخابات، یوم القدر سیاسی جمهوری اسلامی است

وی با بیان اینکه حضور و شرکت در صحنه انتخابات مردم چند دقیقه زمان می‌برد، بیان کرد:اما اثر این مشارکت سال‌ها باقی می‌ماند و در زندگی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هر فرد تاثیر گذار است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی کشور‌ها حقی برای ملت خود قائل نیستند، تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب بنا به تاکیدات رهبر کبیر انقلاب مردم خود برای سرنوشت تصمیم می‌گیرند.

طاهری در ادامه با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح و شایسته مشکل گشای وضعیت کنونی کشور است، عنوان کرد: رئیس جمهور کارآمد میتواند مسیر حرکت پیشرفت را سریع طی و از فراز و نشیب‌های آن به سرعت عبور کند.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اهمیت دارد، اذعان داشت: صدای خاموش هیچ جا شنیده نمی‌شود، عدم حضور و رای ندادن دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات و انتخاب فردی اصلح و انقلابی می‌تواند مشکلات کشور را حل و همچنین ناکارآمدی و نارضایتی با رای دادن مردم مرتفع می‌شود.
ارسال نظرات