سردارشاکرمی :

مشارکت یک هزار نیرو بسیجی برای تامین امنیت انتخابات در ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: حدود یک هزار نیروی بسیجی در اختیار ناجا قرار گرفته که امنیت انتخابات در این استان را تامین کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۴۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) روز جمعه با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان شهر ایلام آرای خود را به صندوق انداخت.

سردار جمال شاکرمی اظهار داشت: امنیت بسیار بالایی در مرزهای استان با کشور عراق با وجود سربازان فداکار سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی برقرار است که امیدواریم بتوانیم مرزدار خوبی برای حفاظت از خاک کشور در برابر متجاوزان باشیم.

وی با بیان اینکه صحنه گردان اصلی انتخابات مردم هستند، افزود: مردم امروز با حضور آگاهانه و پرشور خود حماسه ای دیگر را ایجاد می‌کنند و سرنوشت خود و کشور را برای چهار سال رقم خواهند زد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: انتخابات در واقع مظهر اقتدار یک کشور است و به هر اندازه حضور مردم پرشور باشد، علاوه بر افزایش اقتدار نظام اسلامی دشمنان نیز مایوس و سرافکنده خواهند شد.

سردار شاکرمی یادآور شد: همه دشمنان امروز به انتخابات ایران چشم دوخته و درصدد کمرنگ کردن حضور مردم با استفاده از تبلیغات فضای مجازی هستند اما به فضل خداوند حضور پرشور مردم تمام نقشه های آنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم شجاع و انقلابی ایلام که همواره در ادوار گذشته انتخابات حضور پرشوری داشته اند، بار ثابت کنند که همچنان به آرمان های انقلاب و ولایت پایبند هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام گفت: مردم در این انتخابات فردی شجاع، انقلابی با تفکر جهادی که توان مدیریت کشور و حل مسایل مردم را دارند، را انتخاب کنند.

سردار شاکرمی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در توسعه آینده شهر و روستا بسیار تعیین کننده هستند که مردم در راستا باید نامزدی را انتخابات کند که شایستگی داشته باشد.

 انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری امروز همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات