در ادامه سلسله یادواره های شهدا گرامیداشت کنگره ۳ هزار شهید استان؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در یادواره شهدای بخش سیوان گفت :مردم‌سالاری دینی یکی از نعمات بزرگ در انقلاب اسلامی و برگرفته از توحید است که یکی از نمادهای آن انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۷۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام،سردار شاکرمی "فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (علیه السلام ) در یادواره شهدای بخش سیوان گفت :به برکت مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه جبهه مقاومت شاهد پیروزی‌های روز افزون جبهه حق بر باطل هستیم که نمونه‌های عینی آن امروز در سطح منطقه قابل مشاهده است

وی افزود : مردم‌سالاری دینی یکی از نعمات بزرگ در انقلاب اسلامی و برگرفته از توحید است که یکی از نمادهای آن انتخابات است. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (علیه السلام ) تاکید کرد : هرچه مردم‌سالاری محکم‌تر و باشکوه‌تر باشد زمینه تقویت ارزش‌های دینی و پیشرفت همه جانبه بهتر فراهم می‌شود.

وی افزود : در شرایط پیشرو و در گام دوم انقلاب ملت ایران راهی جز قوی شدن و توانمند شدن در همه عرصه‌های مختلف را ندارد و انتخابات یکی از بسترهای قوی شدن ملت است که باید به آن توجه داشته باشیم. 

سردارشاکرمی اظهار کرد : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ستون امنیت کشور را مستحکم و ضامن بقای جامعه خواهد بود که البته آثار و برکات زیادی از جمله رفع مشکلات اقتصادی و موانع معیشتی نیز برای مردم دارد.

وی در پایان تاکید کرد : انتخابات همچون یک عملیات بزرگ است که ملت با حضور خود علاوه بر اینکه از خود و جامعه دفاع می کنند سرنوشت را نیز رقم می‌زنند.

ارسال نظرات