سردارشاکرمی در جمع بزرگان و متنفذین ایل پنجستون گفت:بزرگان، مصلحان، ریش سفیدان و معتمدین ایلات و طوایف، همواره در راستای آگاهی بخشی قوم خويش حركت كرده به طوری كه آثار آن در حضور پرشور مردم در انتخابات مشهود است
کد خبر: ۹۳۵۱۸۷۰
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام ، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جمع بزرگان و متنفذین ایل پنجستون گفت:بزرگان، مصلحان، ریش سفیدان و معتمدین ایلات و طوایف، همواره در راستای آگاهی بخشی قوم خويش حركت كرده به طوری كه آثار آن در حضور پرشور مردم در انتخابات مشهود است. همراهی معتمدین در همه صحنه ها با نظام جمهوری اسلامی ستودنی و مثال زدنی است‌.

وی افزود : امروز همان روحیه دفاع مقدس بر مردم ایلام حاکم است. از آنجایی که روح حماسه در مردم ایلام وجود دارد و خالق حماسه های بزرگی بوده و هستند لذا  در ۲۸ خرداد قطعا حماسه ماندگار دیگری را رقم خواهند زد.

وی ادامه داد : ما می دانیم که دشمن با تمام توان آمده است تا زخم زبان بزند و انقلاب را تضعیف کند، ما هم با تمام توان در صحنه حاضر خواهیم شد.

سردار شاکرمی گفت : انتخابات یک روز نیست بلکه یک تاریخ است.آنهایی که می گفتند ای کاش در مسجد کوفه در غربت امام علی(ع) و در کنار امام حسین(ع) در عاشورا بودیم، عاشورای امروز انتخابات است.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب نیز گفت: قهر کردن با صندوق مشکلات را حل نمی کند، مشارکت حداکثری و انتخابات آگاهانه متضمن حل مشکلات است.

ارسال نظرات