خبرهای داغ:

آیین رای اولی ها در حوزه فدک میامی برگزار شد

همزمان با ایام انتخابات ۱۴۰۰ از رای اولی های شهر میامی تقدیری به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۱۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدی فرمانده حوزه فدک شهر میامی در گفتگو با بسیج از برگزاری جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها خبر داد.

محمدی درباره اجرای برنامه تصریح کرد: این مراسم با حضور جانشین و فرمانده سپاه ناحیه میامی، شهردار و رئیس شورای شهر ، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، به همراه مداحی ذاکر اهلبیت جناب آقای پیاده کوهسار و سخنرانی استاد حوزه علمیه بسطام سرکار خانم نور محمدی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات حوزه فدک میامی برگزار شد.

در این آیین نور محمدی استاد حوزه علمیه بسطام با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: باتوجه به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات به ویژه برای قشر جوانان و نوجوانان و آشنایی بیشتر در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی مسائل روز جامعه مشارکت همه مردم به ویژه این قشر یک امر واجب است، چرا که یک رای با انتخاب یک مسئول اصلاح می تواند سرنوشت کشور را تضمین کند.

وی در ادامه با توجه به تبلیغات کاندیدای انتخاباتی و و سوء استفاده های شبکه های بیگانه تاکید کرد: امروزه رسانه های غربی با انتشار اخبار کاذب تلاش می کنند تا اختلال و اختلافاتی در حوزه انتخابات ریاست جمهوری به رغم بزنند، بنابراین ملت ایران باید حساسیت زیادی نسبت به این موضوع داشته باشد. چرا که هدف آنان کاهش مشارکت مردم در انتخابات با ایجاد شایعه در شبکه های ماهواره می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها