خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه آبادان جهت قدردانی حضور مردم در انتخابات

سرهنگ پاسدار احمدی از حضور مردم بصیر آبادان در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۲۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
در همین راستا سرهنگ احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم شهید پرور آبادان پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی خاصه مردم تاریخ ساز آبادان قهرمان در انتخابات بیست هشتم خرداد، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. مردم آبادان، همپای سایر ملت شریف ایران با حضور فراگیر و امیدآفرین خود، در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفریدند و دوباره دشمن را ناکام گذاشتند.

درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلام را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری وشورای اسلامی شهر،
مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود و لبیکی دیگر به مقام معظم رهبری (مدظله)، بیعت با شهید سرفراز و قهرمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گامی بلند در مسیر نیل به اهداف بلند انقلاب تحت زعامت، ولی امر مسلمین جهان خواهد بود؛ لذا برخود وظیفه می‌دانم از عموم مردم شهید پرور و حماسه ساز آبادان بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، عشایر غیور و شیوخ محترم، روحانیت معظم، ائمه جمعه و جماعات، نیرو‌های نظامی، انتظامی، بسیجیان عزیز، مراجع قضایی، کارمندان و کارگران شریف، کادر سلامت، ورزشکاران، فرهنگیان، دست اندر کاران امر انتخابات، نمایندگان محترم مجلس، نامزد‌های محترم شورا، بازاریان و اصناف، هنرمندان، اصحاب رسانه و صداوسیما، مدیران محترم دستگاه‌های مختلف و همه عزیزانی که در خلق این حماسه سهیم بودند، تشکر و قدردانی نمایم.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی
برادر شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبادان
ارسال نظرات
پر بیننده ها