خبرهای داغ:

انجام آسفالت روستای میغان تا چند روز آینده/مسئولین قول دادند

شاهرود_جلسه بررسی و حل مشکلات روستای میغان با حضور نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی و معاون استاندار و فرماندار شاهرود در حسینیه الزهراء این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۳۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه بررسی و حل مشکلات روستای میغان با حضور نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی و معاون استاندار و فرماندار شاهرود در حسینیه الزهراء این روستا برگزار شد.
در این نشست که مدیر کل راه وشهرسازی شرق استان و رئیس اداره راه و شهرسازی شاهرود و جمعی از بزرگان، متمدین و اعضای شورای شورای اسلامیاین روستا برپا گردید، در خصوص آسفالت جاده دسترسی روستا بررسی انجام شد..
در ابتدا این جلسه شاه حسینی از معتمدین روستا ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از وضعیت روستا ارائه کرد و در ادامه اکبر اکبری رئیس شورای روستا با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) ضمن تشکر از مردم بواسطه حضور پرشکوه در انتخابات ریاست جهوری و شورای اسلامی و مردم را پیروز واقعی انتخابات عنوان و ضمن تاکید بر درخواست های به حق مردم این روستا در چندین ماه گذشته، بر حل مشکلات مردم این روستا بویژه جاده دسترسی تصریح نمود.
علی اصغر خانی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک برگزاری انتخابات پرشور و اشاره به روستای شهید پرور میغان؛ بر انجام آسفالت جاده دسترسی طی چند روز آینده خبر داد.
ابوطالب جلالی فرماندار نیز از تخصیص بودجه تکمیلی این جاده تاکید و مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان هم از آغاز بکار بهسازی و اتمام جاده طی روز‌های آینده تاکید کرد.
نتایج انتخابات روستا
همچنین در انتخابات ۲۸ خردادماه در این روستا قریب به ۱۵۰۰ نفر شرکت کردند که در انتخابات شورای اسلامی روستا آقایان اکبر اکبری با ۶۹۹ رای، علیرضا صادقی ۵۸۳ رای، عیدی محمد حاجی اکبری با ۵۷۲ رای، احمد مهدوی میقان با ۵۶۱ رای و علیرضا نظری با ۵۵۱ رای منتخبین این روستا در شورا شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها