پایان غم دوری از فرزندان برای مادر شهیدان افشاری‌‌راد

زنجان-مادر محترمه شهیدان " قدرت‌اله و سعید افشاری‌راد " دعوت حق را لبیک گفته و به عزیزان شهیدش پیوست .
کد خبر: ۹۳۵۲۷۶۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حاجیه خانم " جیران داودی" مادر شهیدان والامقام" قدرت‌اله و سعید افشاری‌راد" از شهدای استان زنجان پس از یک‌دوره بیماری، در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.
 
پایان غم دوری از فرزندان برای مادر شهیدان افشاری‌‌راد

مراسم وداع و تشییع مادر شهیدان افشاری‌راد در آرامستان " بهشت کبری " شهرستان ابهر و در جوار گلزار شهدای این شهر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

گفتنی است شهید سعید افشاری‌راد هشتم فروردین ماه سال ۱۳۴۲ به عنوان چهارمین فرزند خانواده در روستای ویک دیده به جهان گشود.

وی دوران کودکی را در همان روستا بسر برد و برای تحصیل علم و دانش رهسپار شهر سلطانیه شد.

این شهید دوران دفاع مقدس، مقاطع ابتدائی، راهنمائی تا دپیلم را در سلطانیه گذراند و دیپلم رشته علوم تجربی را گرفت و هنگامی که جنگ تحمیلی شروع شد دیگر به ادامه تحصیل فکر نکرد.
سعید با همان مدرک دیپلم به شهرستان ابهر در سپاه پاسداران مشغول خدمت شد.

این شهید از طریق سپاه عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و به مدت ۴ ماه درمنطقه پیرانشهر بود به طوری که در عملیات رمضان نیز شرکت داشت.

شهید سعید افشاری‌راد هجدهم مهرماه سال ۱۳۶۲ در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شادت نائل آمد و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید قدرت‌اله افشاری‌راد اول مرداد ماه سال ۱۳۴۷ در روستای ویک دیده به جهان گشود.

وی تا پایان دوره راهنمایی تحصیل کرد و همچون برادر شهیدش با آغاز جنگ تحمیلی از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

این شهید والامقام بیستم بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در زادگاهش به خاک سپرده شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار