خبرهای داغ:
پیام تقدیر مسئول نمایندگی ولی فقیه حوزه مقاومت سیدمعصوم (ع):
حجت الاسلام سامانلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه امامزاده سیدمعصوم (ع) بمناسبت پیروزی و حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۸۸۱
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند قادر و مهربان را شاکریم که موهبتی بزرگ برای مردم ایران اسلامی عطا فرمود: در زمان و برهه‌ای که تمام دنیا دست به دست هم دادند تا در مقابل، ولی فقیه قرار بگیرند و اصل هدف و خباثتشان این بود که جمهوریت را از نظام اسلامی بگیرند و مردم را از مدار این حکومت مقدس خارج کنند.

اما غافل از اینکه ید الهی همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده که همان ولایت رسول الله هست.

در این ایام انتخابات دشمن خوب شناخت پیدا کرده بود که قدرت اصلی این نظام مردمی است که با حضورشان همیشه نشان دادند که حاضرنیستند که دست پلید هیچ دشمنی به خاک ومرز این کشور برسد.

همیشه در طول تاریخ از صدر اسلام مثل نگین سبزی این افتخار نصیب این جوانان بوده است با همه این فشار‌ها و مشکلاتی معیشتی و اقتصادی و تمام تبلیغات سو علیه این نظام و مشکلات در اجرای این انتخابات باز هم بازنده‌ی این انتخابات دشمنان جمهوری اسلامی بودند.

در این معرکه‌ی حساس چه زیباست تکرار تاریخ که افرادی دقیقا رای دادن و ندادن عبدالرحمن بن عوف به حق را تکرار کردند با رای ندادن و تحریم انتخابات گویا رای به جبهه‌ی باطل رای دادن و خود را در صف آنان قرار دادند. (والعاقبة للمتقین)

در آخر این پیروزی ملت بزرگ و شهیدپرور را به حضرت بقیة الله الاعظم روحی و ارواحنا فداه که صاحب اصلی این نظام است و نائب بر حقش امام خامنه‌ای عزیز تبریک می‌گویم و از خداوند علو درجات برای امام راحل و تمام شهدای این انقلاب خواهانم.

حسین سامانلو
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع)
۱۴۰۰/۰۳/۳۰


انتهای پیام/ فرزانه
ارسال نظرات
پر بیننده ها