تبریز- کلنگ‌ درمانگاه تخصصی شهری منطقه پدافند هوایی شمالغرب که توسط خانواده مقیمی اصل اجرا خواهد شد، زمین زده شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۲۳
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در این آیین اظهار داشت: کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه که توسط خیران نیک اندیش انجام می‌گیرد، علاوه بر اینکه برکات زیادی به جامعه و دیگر انسان‌ها دارد به حیات خودشان نیز برکت می‌بخشد.

وی افزود: یاد شهید راه صنعت مرحوم آقای «سیدرضا مقیمی اصل» در اذهان مردم آذربایجان به خاطر کار آفرینی به جوانان و پیشگام بودن در کارهای خیری مثل جشن گلریزان برای همیشه ماندگار شده است.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه به واسطه برکات کارهای خیر مرحوم مقیمی حیات ایشان هم پراز برکت بود، توضیح داد: باید قدردان خانواده محترم مقیمی باشیم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و پدافند هوایی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران این درمانگاه خیریه را برای تداوم کارهای خیر پدرشان احداث می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور نیز در این مراسم گفت: این درمانگاه برای مردم مناطق محروم در شرق تبریز و روستاهای اطراف نیز خدمات ارائه خواهد کرد و در مساحت شش هزار متر مربعی با 1200 متر مربع زیر بنا احداث می‌شود.

سیاوش مقیمی اصل؛ فرزند مرحوم «سید رضا مقیمی اصل» در این مراسم بیان کرد: این درمانگاه هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد تومان خواهد داشت و در طول 18 تا 24 ماه احداث خواهد شد.

ارسال نظرات