خبرهای داغ:

موسسه نیکوکاری جواد الائمه سرخه پیگیر مشکلات مددجویان خود است

نائب رئیس موسسه نیکوکاری جواد الائمه سرخه گفت: موسسه نیکوکاری جواد الائمه سرخه در کنار تهیه سبد های معیشتی طرح ها و امور دیگر مددجویان تحت پوشش را نیز پیگیری می کند.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۸۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ موسسه نیکوکاری و خیریه جواد الائمه در شهرستان سرخه سال هاست که با هدف دستگیری از نیازمندان و کاستن از زحمت سرپرستان خانوار تاسیس و و در طول سال خدمات مختلفی را به آن ها ارائه می دهد.

حسن اشرف نائب رئیس موسسه نیکوکاری جواد الائمه سرخه در حاشیه برگزاری جشن دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان با اشاره به اینکه موسسه نیکوکاری جواد الائمه از فروردین ماه سال 97 آغاز به کار کرد و در سال های 98 و 99 مقام اول را در استان از آن خود کرد، اظهار کرد: این موسسه با رشد 206 درصدی نسبت به سال 98 با جذب اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل کمک های خیرین در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه تلاش شده است تا هر 15 روز یکبار گزارش فعالیت های این مرکز از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود، افزود: فعالیت های مرکز در بخش های مختلف درمان، معیشت، کاریابی، مشاوره و زمینه های دیگر است.

نائب رئیس موسسه نیکوکاری جواد الائمه سرخه ادامه داد: از جمله فعالیت هایی که این مرکز دنبال می کند ایجاد طرح های اشتغال زایی و اعطای وام در کنار سبدهای معیشتی برای افراد تحت پوشش است؛ که در اینجا از مردم نیک اندیش سرخه می خواهیم در این بخش ما را یاری دهند.

اشرف بیان داشت: تلاش ما بر این بوده است که با مردم صادقانه برخورد کنیم و با لطف خداوند مردم شریف سرخه نگاه و نظر مساعدی نسبت به این مرکز داشته و دارند و از همراهی آن ها و ارائه کمک های آن ها کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها