خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس
حجت الاسلام ارمغان: ماه ذی القعده ماهی است متعلق به امام رضا علیه السلام چراکه در ابتدای ماه ولادت حضرت معصومه در وسط ماه ولادت امام رضا علیه السلام و در پایان ماه بروایتی شهادت امام جواد علیه السلام را داریم.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۲۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در جشنی به مناسبت میلاد امام رضا که با حضور کارکنان این ناحیه در سالن ورزشی برگزار شد با اشاره به فضایل امام رضا علیه السلام گفت : ماه ذی القعده ماهی است متعلق به امام رضا علیه السلام چراکه در ابتدای ماه ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها را داریم، در وسط ماه روز تولد امام رضا علیه السلام و در پایان ماه بروایتی شهادت امام جواد علیه السلام است.

حسن ارمغان تقدیر و تشکرپیرامون انتخابات وحضور اکثری مردم و شهرستان با توجه به تمام برنامه های دشمن که نتوانستند مردم را ازپای صندوق رای منع کنند گفت : مردم علی رغم همه دسیسه ها و تبلیغات دشمن و هوشمندانه و با بصیرت پیام رهبری را لبیک گفته و با وجود همه مشکلات عدیده ی اقتصادی که برای اکثریت مردم و بخصوص قشر ضعیف اقتصادی وارد شده بود برای حفظ نظام و نه گفتن به یاوه گویی های استکبار و دروغگویان داخلی که مدعی دلسوزی برای مردم بودند با تمام وجود و برای حفظ اسلام پای صندوق های رای آمدند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با اشاره به همت والای مردم برای حضور گسترده در انتخابات گفت : مردم به حق برای ادای این فریضه همت کردند و باید قدردان مردم فهیم و با  بصیرت بود چراکه تمام نظرسنجی ها مشارکت بسیار اندکی را برای این انتخابات گمانه زنی می کردند اما مردم نشان دادند که در بزنگاه ها همیشه پای کار انقلاب هستند.

ارمغان در ادامه با بیان روایتی از امام رضا (ع) گفت : سه چیز از گنج های خوبی هاست که اولین آن پنهان داشتن عمل است اینکه انسان کارخوبی انجام بدهد و پنهانش کند،کمک به دیگران را پنهان داشتی مهم است یعنی اینکه کمک می کند ولی آبرویش را نمی برد این همان معنی اخلاص در عمل است که آن را برای خدا انجام می دهد و خدا نیز پاداش آن را ویژه می دهد. دوم صبر درمشکلات است که هرموقع بلایی پیش آمد صبر می کند و سوم کتمان مصائب می باشد خیلی از مصیبت های خودتان را پنهان می کند یعنی اینکه همه چیز را نباید گفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها