خبرهای داغ:
با حضور قائم‌مقام کمیته امداد کشور انجام شد

اهدای ۳۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان در آذربایجان ‌شرقی

با حضور قائم‌مقام کمیته امداد امام(ره) کشور ۳۵۰ سری جهیزیه به مددجویان و نوعروسان نیازمند استان آذربایجان ‌شرقی اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۲۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، مصطفی خاکسار قهرودی در آیین اهدای ۳۵۰ سری جهیزیه به مددجویان و نوعروسان نیازمند استان آذربایجان ‌شرقی با تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) گفت: اعطای جهیزیه به نوعروسان در راستای تشکیل و پایدارسازی خانواده‌های تحت حمایت، اقدام مبارکی است که کمیته امداد به طور ویژه به آن پرداخته است.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد به محرومان در 42 سال گذشته از انقلاب اسلامی افزود: حمایت از خانواده‌های محروم در حقیقت پایدارسازی و ایجاد ثبات در جامعه اسلامی است.

خاکسار با تشریح ابعاد مختلف خدمات کمیته امداد به خانواده‌های تحت حمایت، خاطرنشان کرد: حمایت از خانواده‌های مددجو شامل خدمات جامع بوده و در گیرنده تمام حمایت‌های فرهنگی، معیشتی و توانمندسازی است.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی در دستگیری از نیازمندان سابقه درخشانی دارد، تاکید کرد: خیر و احسان مردم نشان از باورهای عمیق دینی آنهاست و کمیته امداد نیز در کنار مردم ساماندهی کننده این کمک‌هاست.

 در این مراسم ۳۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۷۰ میلیارد ریال با کمک کمیته امداد و خیران به نوعروسان نیازمند استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها