خبرهای داغ:

کارگاه‌های اوقات فراغت به ۲ صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود

تبریز- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۵ کارگاه تخصصی اوقات فراغت در استان آذربایجان‌شرقی به ۲ صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۳۳
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی بینش گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری فصل تابستان در حالی آغاز می‌شود که کانون استان تدارک گسترده‌ای برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

وی افزود: کار ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقمند به حضور در این فعالیت‌ها به صورت مجازی در سامانه kpf.ir آغاز و تا ۱۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

بینش با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، بیان کرد: در مراکزی که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا، مشکل نباشد، این کارگاه‌ها و فعالیت‌ها به صورت حضوری و با تعداد محدودی از کودکان و نوجوانان علاقمند برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی فلسفه برای کودکان، خوانش متون کلاسیک، نجوم، نوشتن خلاق، سفال، نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، پرورش خلاقیت، دوره‌های حال خوش زندگی، فن بیان، بازیگری، کاردستی، پویانمایی، موسیقی ارف، ساخت عروسک و تذهیب را از جمله کارگاه‌هایی عنوان کرد که برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان در طول تابستان برگزار خواهد شد.

بینش با اشاره به برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع کارآفرینی برای مخاطبان نوجوان، اجرای این دوره را با هدف تربیت نوجوان کارآفرینی و برای نخستین بار در سطح کشور عنوان کرد.

علاقمندان برای ثبت نام در فعالیت‌های کارگاه‌های تخصصی آنلاین تا ۱۳ تیرماه، فرصت دارند با مراجعه به سامانه kpf.ir و مشاهده عناوین و موضوعات کارگاه‌ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

علاقمندان به فعالیت‌های حضوری نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان از شرایط برگزاری این کارگاه مطلع شده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ۲۹ مرکز ثابت و سیار سطح استان دارد و از این نظر در رتبه‌های ۲۰ به بالای کشور قرار دارد.

تا پیش از شیوع کرونا سالانه بیش از ۲۰۰ هزار کودک و نوجوانان از برنامه‌های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی بهره مند می‌شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها