خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیجیان استان همدان:

باید به دنبال این باشیم که شایسته سالاری حاکم شود

همدان- رئیس مجمع بسیجیان استان همدان با بیان اینکه باید قدر مدیران قبلی را بدانیم، گفت: همه ما در یک تیم در ایران هستیم و باید نوع نگاه خود را عوض کنیم و دنبال این باشیم که شایسته سالاری حاکم شود.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۷۹
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

باید به دنبال این باشیم که شایسته سالاری حاکم شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، پروفسور محمدعلی زلفی‌گل در همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید، ضمن گرامیداشت روز شهادت شهید فرهیخته دکتر مصطفی چمران، اظهار داشت: ما این امنیت و آسایشی که داریم راحت به دست نیاورده‌ایم، عده‌ای بزرگ‌ترین سرمایه زندگی خود را در طبق اخلاص قرار داده و از کیان و ناموس ما دفاع کردند و وظیفه ما است که یاد شهدا را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه جمعه گذشته انتخابات ملی را داشتیم یاد و خاطره فرمانده خود در دوره قبل انتخابات سال 96 شهید سلگی را هم گرامی می‌داریم،افزود: چون انتخابات صورت گرفته است به چند نکته باید توجه کرد، اینکه مسئولیت‌ها و مدیریت‌های اجرایی شبیه مشعل المپیک است که قهرمانان دستشان می‌گیرند و به نفر بعدی می‌دهند، عرصه انتخابات عرصه قدرت‌نمایی، جنگ و نزاع نیست، نگاه ما باید به عرصه انتخابات این باشد که مشعل را یک قهرمانی تحویل نفر بعدی می‌دهد.

رئیس مجمع بسیجیان استان همدان گفت: نوع نگاه ما به تغییر مدیریت اجرایی کشور باید نوع نگاه آن مشعل المپیک باشد؛ قدردان همه عزیزانی که زحمت کشیدند، باشید چرا که همه در یک تیم به نام ایران هستیم و باید از کسانی که زحمت کشیدند و این مملکت را مدیریت کردند قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه باید قدر مدیران قبلی را بدانیم انصاف و وجدان به خرج دهیم، گفت: ما باید به این نکته برسیم که همه در یک تیم در ایران هستیم و نوع نگاه خود را عوض کنیم و دنبال این باشیم که شایسته سالاری حاکم شود.

پروفسور زلفی‌گل ابراز داشت: باید در سیستم، تفکری که در انتخابات موفق‌ می‌شود با توجه به آن قول‌هایی که داده مدیریت کند، چرا که مردم به آن نوع نگاه رأی دادند اما این دلیل نمی‌شود که دیگران را دشمن فرض کنیم و به چشم مجرم به آنها نگاه کنیم، بلکه باید از مسئولین قدردانی کنیم.

وی افزود: کسی که می‌خواهد بزرگی کند باید کوچکی کند اینها را ما دانشگاهیان چون الگوی جامعه هستیم باید عمل کنیم، ما بسیجیان باید این کار را بکنیم.

رئیس مجمع بسیجیان استان همدان بیان کرد: امیدواریم با شناختی که از دکتر رئیسی داریم تیم شایسته‌ای انتخاب کند و شایسته سالاری در کشور حکم‌فرما شود، هرکس که لیاقت و فکر دارد و جهادی کار می‌کند انتخاب کند و مملکت را جلو ببریم.

وی ابراز داشت: ما باید در سطح بین‌المللی تنش‌زدایی کنیم و دست دوستی بدهیم و اولین کار این است که برای 58 کشور جهان اسلام ویزای خاتم را جاری کنیم این 58 کشور راحت داخل کشور ما بیایند و بروند.

پروفسور زلفی‌گل ادامه داد: اگر ما با این کشورهای اسلام ارتباط داشته باشیم به برجام نیازی نداریم، ما اگر فقط با کشورهای همسایه رابطه خوبی داشته باشیم630 میلیون کشورهای همسایه ما جمعیت دارند، نیازی به شرق و غرب نداریم و نیازی به فروختن نفت نداریم.

وی اضافه کرد: ما باید با دنیا تعامل داشته باشیم و مقداری نوع نگاه خود را تغییر دهیم، هر استاد دانشگاه ما باید با دو یا سه استاد خارج از کشور تعامل بین المللی داشته باشد و کار مشترک انجام دهد، چراکه می فهمند ایران سرزمین عاقلان و دانایان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات