خبرهای داغ:

هفتم تیر موجب بیداری ملت شد

به مناسبت گرامیداشت ۷ تیر شهادت مظلومانه شهید بهشتی و هفتاد و تن از یارانش جلسه تحت این عنوان به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان میامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۳۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار عباسعلی براتی جانشین سپاه ناحیه میامی در یک نشست بصیرتی با ریاست اداره آموزش و پرورش در خصوص گرامیداشت هفتم تیر ماه برگزار گردید.

براتی با اشاره رشادت های این شهیدان گفت: شهید بهشتی و هفتاد و تن از یارانش، آن غیور مردانی هستند که با رهبری بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی توانستند کاخ ظلم و جور پهلوی را ویران کنند و موجب یاس و ناامیدی استکبار جهانی شدند.

وی با توجه به خصومت های شهید بهشتی افزود: کمک به ایتام، صله رحم ، تواضع، فروتنی، خدمت به جوانان از دیگر خصوصیات این شهید است.

جانشین سپاه ناحیه میامی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که با ریختن خون مومنان فقط زحمات خود را هدر داده و باعث بیداری و هوشیاری بیشتر مردم با ایمان شدند.

وی در پایان با اشاره به سخن گران‌بهای حضرت امام خمینی (ره) درباره عدد شهدای ۷ تیر تصریح کرد: این بزرگ مردان با سرلوحه قرار دادن یاد سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام راه ایشان را ادامه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها