خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

گفتمان انقلاب اسلامی یک بار دیگر در انتخابات خود را نشان داد

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان بابیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی یک بار دیگر در انتخابات خود را نشان داد،گفت: با همه مشکلات و گله‌مندی‌ها و فضای اجتماعی شکل گرفته،مشارکت در انتخابات بیش از حد انتظار بود.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۱۶
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

گفتمان انقلاب اسلامی یک بار دیگر در انتخابات خود را نشان دادبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی امروز در شورای اداری استان همدان اظهار داشت: نقشه و تلاش دشمن برای مردم از ماه‌های گذشته شروع شده بود، اما ملت ما نشان دادند که مثل قبل نیستند.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی یک بار دیگر خود را نشان داد، افزود: با همه مشکلات و گله‌مندی‌ها و فضای اجتماعی که شکل گرفته بود، مشارکت در انتخابات بیش از حد انتظار بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در انتخابات بسیاری از جریانات تأثیرگذار در جامعه همه برای رسیدن به یک هدف حرکت کردند و آن مشارکت مردم بود، گفت: این نشان دهنده این است که در کشور باید تمام اختلافات و مسائل اجتماعی، فرهنگی و... را کنار گذاشته و همه برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کنیم.

وی ادامه داد: این امر نشان می‌دهد که مردم همراه هستند و این وحدت و همدلی را باید قدر دانست و به عنوان یک وحدت اساسی به آن توجه کرد.

آیت الله شعبانی موثقی ابراز داشت: از ویژگی‌های دولت منتخب این است که از اصلاح طلب و دیگر جناح‌ها فارغ شده و این دولت باید به سمت مستقل بودن حرکت کند و در انتخاب مدیران به مسئله کارآمدی و حل کردن مشکلات توسط مدیران فکر کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب نیازمند یک مدیر تلاشگر و مجاهد است، گفت: ما موظف هستیم به صورت قانونی کار خود را انجام دهیم؛ چه دولت فعلی و چه دولت منتخب همه قرار است که مشکل مردم را حل کنیم و این اتفاق وقتی رخ می‌دهد که کاری برای مردم انجام شود و همه تلاش کنیم به نفع مردم اتفاقاتی بیفتد و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار