ایستگاه فرهنگی ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب به منظور اطلاع رسانی هفته صرفه جویی و جلب مشارکت عمومی در جهت ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب بر پا شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۲۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸

سرپرست روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهر ری با اعلام این خبر گفت: این ایستگاه فرهنگی آب همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و هفته نخست تیرماه (1-7 تیرماه)که در تقویم کشور به عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده است بر پاشد.

مرتضی فخاری مهم ترین هدف از اجرای این برنامه فرهنگی را جلب مشارکت همگانی جهت گذر بدون تنش از فصل گرم سال عنوان کرد و افزود: امسال تهران و شهرستان ری به دلیل کاهش شدید بارش ها با کاهش شدید منابع آب مواجه هستند و گذر از این شرایط سخت تنها با مشارکت همه مردم و همدلی و همراهی تک تک آحاد جامعه امکان پذیر است؛ به همین جهت تمام سعی خود را بر این قرار داده ایم تا با اجرای برنامه مختلف فرهنگی و آموزشی، مشارکت فعال و گسترده اقشار مختلف مردم را در جهت گذر از بحران کم آبی جلب کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در این روز اظهار داشت: در این ایستگاه فرهنگی اقلام و هدایای تبلیغی و آموزشی بین کودکان و شهروندان توزیع شد و ضمن اطلاع رسانی هفته صرفه جویی، لزوم توجه به امر صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب به همگان یادآوری شد.

 

ارسال نظرات