فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی:

خانواده شهدا اسوه فرهنگ صبر و مقاومت هستند

تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: خانواده‌های شهدا نمونه کاملی از فرهنگ صبر و مقاومت در جامعه هستند و تجلیل از آن‌ها در واقع تکریم شهداست و این عمل را وظیفه خود می‌دانیم.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۵۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین عبدی در دیدار با مادر شهیدان رحمت و علی حکمتی، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا با صبر و استقامت خود، ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند و امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمترین کاری است که می‌توان در جبران ایثار آن‌ها انجام داد.

وی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده‌اند و بازماندگان شهدا گل سرسبد جامعه هستند، افزود: خانواده‌های شهدا نمونه کاملی از فرهنگ صبر و مقاومت در جامعه هستند و تجلیل از آن‌ها در واقع تکریم شهدای عزیز است و این عمل را وظیفه خود می‌دانیم.

عبدی اضافه کرد: ما هرچه داریم از گذشت، فداکاری و ایثار شهدا و خانواده آن‌هاست و خود را مدیون فداکاری آنان می‌دانیم و از هیچ کوششی در راه آرمان و دستاورد‌های خون شهدا فروگذار نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور مدیون دلاوری، رشادت و از خودگذشتگی‌های شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنهاست و شهداء در پیشتازی به‌سوی قله‌های آرمانی، گوی سبقت را از دیگران ربوده و خود را در آستانه خطر رها ساختند و این‌گونه با نیل به مقام والای شهادت، گام در عرصه جاودانگی نهادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار