خبرهای داغ:
شاهرود_شهردار شاهرود ضمن بیان اینکه شهر گالری هنرمندان خواهد شد، ابراز کرد: اولین گالری روباز در مساحت ۳ کیلومتر در پیست دوچرخه سواری البرز شرقی با همکاری شرکت معادن البرز شرقی رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۳۵۳۵۹۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
ایجاد گالری روباز هنرمندان در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، علیرضا حاج محمدعلی در جمع هنرمندان شاهرود به لزوم مشارکت هنرمندان در مدیریت شهری تاکید داشت و افزود: در تلاشیم با رویکردی جدید از ظرفیت هنرمندان بهره‌مند شویم و در راستای حمایت از هنرمندان بیش از گذشته تلاش نماییم.
وی ضمن بیان این مطلب که شهر گالری هنرمندان خواهد شد، ابراز کرد: اولین گالری روباز در مساحت ۳ کیلومتر در پیست دوچرخه سواری البرز شرقی با همکاری شرکت معادن البرز شرقی رقم خواهد خورد.
شهردار شاهرود از تغییر کاربری ساختمان اداری شهرداری قدیم به فضای سبز خبر داد و اعلام داشت: باغ شهر محلی برای ارائه جدیترین آثار هنرمندان و ایجاد بستر مناسب برای برگزاری فستیوال‌های هنری و استیج روباز شهری (تئاتر خیابانی، موسیقی خیابانی و...) خواهد بود.
حاج محمد علی استفاده از ظرفیت‌های هنری شهر را در فضا سازی ساختمان مدیریت شهری خواستار شد و عنوان کرد: این ظرفیت می‌تواند گامی بلند در راستای معرفی هنرمندان و ارج نهادن به فرهنگ و هنر شهرستان باشد.
وی در پایان با بیان اینکه محوطه باغ ایرانی در اختیار هنرمندان قرار دارد تا با استفاده بهینه از محوطه این مجموعه بتوانند نمایشگاه‌های متعدد هنری و برگزاری ورکشاپ‌های را رقم بزنند، ابراز کرد: با همت و تلاش مضاعف توانسیم با استفاده از ظرفیت هنری شهرستان در راستای بکارگیری تعدادی از زندانیان اقدام نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها