خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

نکته مهم در بازدارندگی دشمن اراده قوی نیروهای مسلح ما است

همدان-امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه نکته مهم در بازدارندگی دشمن، اراده قوی نیروهای مسلح ما است، گفت: این اراده قوی که در بین نیروهای مسلح ما وجود دارد نشأت گرفته از پیوند آنها به مبدأ قدرت است.
کد خبر: ۹۳۵۳۶۸۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

نکته مهم در بازدارندگی دشمن اراده قوی نیروهای مسلح ما استبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر امروز در دیدار با امیر علی اسدی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور با تقدیر از مجاهدت‌ها و خدمات مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: یکی از تمایلات قلبی بنده ارتباط بیشتر با ارتش بوده و این را یکی از توفیقات برای خود می‌دانم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای ارتش، عنوان کرد: چه در بحث کنگره شهدا و چه در بحث نامگذاری معابر و خیابان‌ها این شهدای عزیز باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه یکی از مولفه‌های برآورد قدرت کشورها در دنیا، میزان تسلیحات نظامی آنها است، گفت: اگر بخواهیم کشور خود را با برخی از کشورها با این شاخص مقایسه کنیم، به طور قطع کشورهایی که دارای تسلیحاتی همچون کلاهک هسته‌ای و ادوات دیگر هستند در ظاهر قوی‌تر از ما خواهند بود، اما سوال این جا است که چرا دشمن با همه این قدرت و مولفه‌ها،  ۴۰ ساله است که جرأت تهدید و حمله نظامی را ندارد.

وی افزود: البته قدرت نظامی ما نیز یک مسئله مبهم برای دشمن است که با طرح مذاکرات موشکی به دنبال دستیابی به این آمار هستند و به همین دلیل است که گفته می‌شود مذاکره موشکی ممکن است ما را به جنگ برساند.

شعبانی با تاکید بر اینکه نکته مهم در بازدارندگی دشمن، اراده قوی نیروهای مسلح ما است، مطرح کرد: این اراده قوی که در بین نیروهای مسلح ما وجود دارد نشأت گرفته از پیوند آنها به مبدأ قدرت است.

وی وجود منابع انسانی معتقد، قوی و با اراده را مولفه اصلی قدرت کشور خواند و گفت: جوانان این مرز و بوم با همین اراده و شجاعت، توانسته‌اند حس ابر قدرتی را از دشمن بگیرند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه ترامپ بارها و بارها جمهوری اسلامی را تهدید به حمله کرد، اما توان عملیاتی کردن آن را نداشت، اظهار داشت: وجود انسان‌های برجسته در نیروهای مسلح ما، چه ارتش، چه سپاه و چه نیروی انتظامی مسئله‌ای است که باید به خاطر آن خداوند را شکرگزار باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: مردم با وجود گلایه‌مندی‌هایی که نسبت به مشکلات موجود در جامعه داشتند، اما بازهم نشان دادند که پای کار هستند و با حضور خود در پای صندوق رای حافظ امنیت کشور بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات