مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال با اشاره به درآمد ۱۱۵ میلیارد تومانی عوارض تردد در آزادراه تهران-شمال گفت: درآمد حاصل از اخذ عوارض تردد در این آزادراه در سال ۹۹ و بهار ۱۴۰۰، صرف محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۲۳۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سعید شاهسواری با اعلام این خبر اظهار کرد: به واسطه وعده قبلی رئیس بنیاد مستضعفان درخصوص هزینه کرد عواید حاصل از تردد مسافران از آزادراه تهران-شمال و استفاده از این عواید برای محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور، همه درآمد حاصل از عوارض آزادراه تهران شمال، صرف محرومیت زدایی از مناطق محروم شد.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران شمال با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در ساخت آزادراه تهران شمال به هیچ وجه نگاه درآمدزایی نداشته است افزود: بنیاد مستضعفان در تلاش است تا با حضور در پروژه هایی که زیرساخت توسعه کشور به شمار می روند، به پیشرفت و آبادانی کشور کمک کند و بر همین اساس نیز احداث آزادراه تهران شمال را با مشارکت دولت کلید زد.

وی بیان کرد: سال گذشته درآمد حاصل از اخذ عوارض آزادراهی در مسیر آزادراه تهران شمال، چیزی در حدود ۸۰ میلیارد تومان بود که این مبلغ در پایان سال ۹۹ برای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم کشور هزینه شد و در بهار امسال نیز درآمد این آزادراه از محل عوارض تردد خودروهای عبوری در حدود ۳۵ میلیارد تومان بود که این رقم نیز برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور تخصیص یافت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، بنیاد مستضعفان با حضور در ۳۰ منطقه محروم کشور در قالب طرح مناطق هدف آبادانی و پیشرفت، در تلاش است تا با انجام اقدامات مختلف از جمله برنامه های اشتغالزایی و پروژه های عمرانی همچون راه و احداث مدرسه و خانه بهداشت، علاوه بر کمرنگ کردن رد محرومیت از چهره این مناطق، در جهت خودکفایی مردم این مناطق گام بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات