مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اجرای طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» در شهرستان کبودراهنگ

کبودراهنگ-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» به همت بسیجیان در سطح شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۳۳۴
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

اجرای طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» در شهرستان کبودراهنگسیده سمیه جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: طرح سه‌شنبه‌های مهدوی به همت بسیجیان در سطح شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قسمتی از وصیتنامه شهید «محمودرضا بیضایی» مبنی بر اینکه شیعه به دنیا آمده‌ایم که مؤثر در تحقق ظهور مولا(عج) باشیم، گفت: در عصر حاضر همه ما تکلیف مهمی در راستای ترویج و تبلیغ مهدویت داریم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه کبودراهنگ ابراز داشت: بر هر یک از ما واجب است که همه تلاش خود را برای شناخت و شناساندن امام زمان(عج) به عموم به کار بگیریم و در راستای ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی مهدوی قدمی در جامعه برداریم و با معرفی امام عصر (عج) زمینه‌ساز ظهور ایشان باشیم.

وی هدف از برگزاری طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» را آشنا کردن بیشتر و عمیق‌تر نسل نوجوانان، جوانان و عموم مردم با فلسفه ظهور و نهادینه کردن فرهنگ مهدویت در جامعه عنوان کرد و افزود: در این راه هر کس با هر توانی می‌تواند در قالب‌های مختلف و مقتضی زمان خدمت‌رسانی کند و این خدمت‌رسانی را با نیت نذر سلامتی امام زمان (عج) به مردم داشته باشد.

جعفری گفت: تاکنون بسیجیان ما در طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی با مضامین ظهور امام زمان(عج) و مسائل روز همچون انتخابات و... در بین عموم مردم همراه با توزیع ماسک، اهداء شاخه گل و قرائت دعای فرج برای ظهور و سلامتی امام زمان(عج) کرده‌اند.

وی با بیان اینکه عصر ما عصر ظهور است اگر خودمان زمینه‌ساز باشیم، ابراز داشت: از همه کسانی که به هر طریقی می‌توانند در این طریق مقدس مفید و موثر باشند دعوت می‌کنیم تا با ارائه خدمت به خلق الله زمینه ساز ظهور باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار