کردستان نیازمند همکاری و همدلی است/جادە جدید سنندج بە مریوان هدیە نظام بە مردم بود

 استاندار کردستان تاکید کرد برای رسیدن بە توسعە و پیشرفت نیازمند همکاری و همدلی میان همە نیرو‌ها و مدیران هستیم.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۹۱
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  بهمن مرادنیا در آئین معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان گفت: در استان کردستان باید همکاری و تعامل تنگاتنگی میان مدیران و تصمیم گیران وجود داشته باشد تا بتوانیم خدمات بیشتر و تاثیر گذارتری به مردم ارائه دهیم و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.


وی در ادامه سخنان خود به بهره برداری از جاده جدید سنندج به مریوان نیز اشاره کرد و گفت: این جاده یکی از هدایای نظام به مردم کردستان بود که در سایه همکاری و همدلی میان مدیران دستگاه‌های اجرایی، نیرو‌های مسلح و مجموعه دستگاه قضایی محقق شد.


مرادنیا اضافه کرد: جاده سنندج به مریوان یک پروژه ۱٨ ساله بود که تا سال ۹۶ تنها ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در چهار سال گذشته ۵٨ درصد پیشرفت به خود دید و در نهایت به اتمام رسید.


 استاندار کردستان اظهار کرد: تا هفتم مردادماه سال‌جاری نیز راه آهن همدان به سنندج به اتمام خواهد رسید و فرودگاه سقز نیز تا عید قربان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.


وی در ادامه رئیس پیشین سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان را شخصی متواضع، توانمند و بدون حاشیه عنوان کرد و گفت: انتظار داریم رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همان رویه را ادامه دهند.


 در این مراسم از زحمات و خدمات مجتبی شیرودبزرگی تقدیر و سید حقی در سمت رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان معرفی شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات