رعیتی فرد گفت: الان هم کشور ما در شرایط جنگ اقتصادی است، دشمن باز هم از تمام ظرفیت خود برای ضربه زدن به ما فروگذاری نمی کند و در این راه با تحریم دارویی نشان داده است که جان انسان ها اهمیتی برایش ندارد.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۹۴
|
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی عصر امروز در دفتر شهرک صنعتی سالاریه به همت حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهیدان احمدی پور سپاه ورامین برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار علی‌حسین رعیتی‌فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این مراسم سردار اظهار کرد:‌ اتفاقات تیر ماه ایران در دهه شصت در هر کشوری رخ می داد آن کشور دیگر سرپا و مستحکم نمی شد اما رخدادها در ایران همیشه شبیه معجزه است و مردم بازیگران نقش اصلی این سناریو هستند که پیروزی را رقم می زنند.

وی در خصوص شخصیت و سیره شهید دکتر بهشتی که در هفتم تیر سال شصت در حزب جمهوری به شهادت رسید گفت: ابعاد شخصیتی شهید بهشتی برای توسعه اسلام و شناساندن اسلام به غرب اندوخته ای برای قانون اساسی و شکل گیری ارکان نظام بسیار تاثیر گذار بود.

 مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به دیگر رخدادهای دهه شصت و دشمنی دشمنان با نظام اسلامی اشاره کرد و افزود:‌ دشمنان در جنگ تحمیلی علیه ایران متحد شدند اما وحدت و ایستادگی مردم با رهبری امام خمینی(ره) یک دنیا را مبهوت خود ساخت.

 رعیتی افزود: آمریکا پس از انقلاب، از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ایران دریغ نکرده است و در اواخر دهه شصت این کشور در چندین مرحله مستقیم با ایران وارد جنگ شد که آخرین آن هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ نفر مسافر بود که بی دلیل انها را پرپر کردند.

وی این دشمنی ها را ادامه دار توصیف کرد و در شرایط کنونی هم به تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش علیه ایران اشاره داشت و عنوان کرد: الان هم کشور ما در شرایط جنگ اقتصادی است، دشمن باز هم از تمام ظرفیت خود برای ضربه زدن به ما فروگذاری نمی کند و در این راه با تحریم دارویی نشان داده است که جان انسان ها اهمیتی برایش ندارد.

سردار رعیتی فرد ظرفیت های کشور برای پیروزی در جنگ اقتصادی را بالا دانست و تصریح کرد:‌ پس از تحریم و اتکا به توانمندی های نیروهای داخل و استفاده از ظرفیت های داخل در اغلب زمینه ها به توانمند و خود کفایی لازم رسیده ایم و در این راه همه باید کمک کنند تا موانع تولید که خط مقدم این جنگ است، رفع شود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پایان اظهار داشت: دشمن در زمینه تولید و اقتصاد هم از ما شکست خواهد خورد و سربازان این جبهه که تولید کنندگان و کارگران هستند مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان خواهند آورد و انتظار داریم انشالله دولت جدید خودش در میدان باشد و اینبار مردم و مسئولین به دنبال دولت در حوزه خدمت رسانی قدم بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات