سعــــــید زعفـــــری

دســــتگیری ۲۴ نفر در عمـــــلیات پانـــــجیا ۱۴ در اردبــیل

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری ۲۴ مرد و زن در اجرای عملیات طرح بین المللی پانجیا ۱۴ و مبارزه با فروش و تبلیغ دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و غیرمجاز در فضای مجازی، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۹۹۵
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

دســــتگیری ۲۴ نفر در عمـــــلیات پانـــــجیا ۱۴ در اردبــیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: با توجه به وضعیت کنونی و درگیری هموطنان عزیز با ویروس کرونا ودر جهت حفظ سلامتی جامعه و مقابله با شیادان سایبری فعال در حوزه بهداشت و درمان، طرح پانجیا ۱۴ در اردیبهشت سال جاری انجام شد.


وی ادامه داد: هدف از این طرح مبارزه با فروش و تبلیغ دارو و محصولات ضدعفونی کننده غیرمجاز مخصوصاً دارو‌های مربوط به ویروس کرونا، لوازم پزشکی، آرایشی و بهداشتی تقلبی در محیط اینترنت است که به مدت یک هفته انجام گرفت.

سرهنگ قهرمان طالع اظهار داشت: در طول اجرای طرح پاجیا ۱۴ و رصد فضای مجازی، برای بیش از ۱۰۰ تارنما تشکیل پرونده شد که با هماهنگی مقام قضایی و طی عملیات‌های پلیسی متعدد تعداد ۱۶ مرد و ۸ زن در مرکز استان و شهرستان‌های پارس آباد، مشگین شهر و خلخال به همراه تجهیزات فنی و محصولات دارویی و بهداشتی غیرمجاز دستگیر و برای اعمال قانون به مراجع مربوطه معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار