خبرهای داغ:

۲ هزار خانواده جدید به چرخه حمایتی کمیته امداد استان سمنان وارد می‌شوند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: تا پایان شهریور و بر اساس سهمیه ابلاغی به استان سمنان، دو هزار خانواده پشت نوبتی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۳۵۵۶۱۰
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
۲ هزار خانواده جدید به چرخه حمایتی کمیته امداد استان سمنان وارد می‌شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیده فاطمه تقوی، اظهار کرد: خانواده‌های جدید با وارد شدن به چرخه حمایتی از خدمات مختلف حمایتی در حوزه‌های اشتغال، درمان، فرهنگی، حقوقی، مسکن، تحصیل دانش آموزان، طرح اکرام و محسنین بهره مند می‌شوند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه رویکرد اصلی این نهاد حمایتی در استان سمنان از گردونه حمایت محوری به هدایت‌گری و خودکفایی خانواده‌ها تغییر پیداکرده است، خاطرنشان کرد: با ایجاد اشتغال خانگی و در قالب هزینۀ سرانۀ خدمات خرد و کلان تلاش می‌شود این خانواده‌ها خودکفا و طعم شیرین استقلال مالی را بچشند.
وی با اشاره به اینکه پالایش خانواده‌های تحت حمایت به‌عنوان یک برنامه به‌صورت مستمر در کمیته امداد انجام می‌شود، تصریح کرد: در این مقوله تلاش شده تا با حمایت‌های همه‌جانبه برای خودکفایی خانواده‌ها گام عظیمی برای زدودن چهره فقر از جامعه برداریم.
شایان‌ذکر است، ۵،۲ درصد از جمعیت استان سمنان تا پایان سال گذشته تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان قرار دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار