خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

آغاز طرح «نشاط معنوی» در ۱۹ بقعه شاخص استان قزوین

حجت الاسلام مجیدی گفت: طرح «نشاط معنوی» از ۱۵ تیرماه به مدت ۴۵ روز با حضور ۱۴ مبلغ در سطح ۱۹ بقعه شاخص استان قروین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۵۵۸۳۸
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اجرای طرح «نشاط معنوی» بیان کرد: طرح فرهنگی«نشاط معنوی» با هدف آشنا سازی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با معارف قرآنی، غنی سازی اوقات فراغت، ترویج احکام و گسترش فرهنگ انقلابی و اسلامی و معرفی امامزادگان واجب التعظیم برگزار می‌شود.

وی گفت: همه ساله طرح نشاط معنوی با حضور مبلغان در تمامی بقاع شاخص استان قزوین برگزار می‌شد. اما با توجه به شیوع بیماری کرونا، امسال این طرح به صورت محدود مجازی و غیرمجازی از طریق عضویت در کانال بقاع متبرکه در ۱۹ بقعه شاخص استان برگزار می شود.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: طرح نشاط معنوی از ۱۵ تیرماه به مدت ۴۵ روز با حضور ۱۴ مبلغ در سطح ۱۹ بقعه متبرکه برگزار می شود.

این مسوول عنوان‌ کرد: محتوای کلاس های طرح نشاط معنوی شامل مباحث آموزشی، معرفتی، اعتقادی، علمی، مشاوره ای، بازی و سرگرمی است که شادابی و نشاط را برای گروه مخاطبین به همراه دارد و شامل همه گروه های سنی دانش آموزی می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها