خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت فاقد مجوز در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۲ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز قانونی از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۵۹۶۸
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت فاقد مجوز در ملایرسرهنگ محمد باقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی ایست و بازرسی حرم آباد شهرستان ملایر، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۲ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز حمل کشف و یک متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر با هر نوع توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی خارج از شبکه توزیع و قاچاق برابر قانون برخورد می‌کنند.

*دستگیری ۹ سارق در ملایر

وی گفت: در راستای مبارزه با سارقان در شهرستان ملایر، ماموران پلیس آگاهی در اجرای مرحله دیگری از طرح مبارزه با سارقان و اعزام گشت‌های هدفمند، دو نفر از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت را حین سرقت شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سلگی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری ۱۱، نیز تعداد دو سارق موتورسیکلت، یک سارق را حین سرقت از یک مزرعه، یک سارق دیگر را در حین سرقت از کوره آجرپزی، یک سارق اماکن خصوصی و دو سارق را حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند و هر ۹ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار